خخخخخ

Home Profile Email Design




εϊзکلبه ی شادیεϊз

به خنگوله میگن با پتو جمله بساز میگه

شما دارین از خنگول بودن من سوء استفاده میکنین من دیگه با هیچی جمله نمیسازم ...!!!!

*

*

غضنفر دکتر میشه ... به مریضش میگه دو تا خبر بد برات دارم ...اولیش اینه که تو یه روز بیشتر زنده نیستی دومیش هم اینه که دیروز یادم رفت اینو بت بگم ....!!!

*

*

به غضنفر میگن بیا منطقی باشیم . میگه باشه.ولی اول من !!!

*

*

به یه نفر با دو تا از دوستاش سه تا میمون میدن و هر کدومشونو تو یه اتاق میزارن پنجاه تا موزم بهشون میدن میگن به میمونا حرف زدن یاد بدین ...بعدش میان میبین میمونای دوستاش موزا رو خوردن و حرف زدنم یاد نگرفتن اما اون یکی میمونه داد میزنه جان بابات 49 تا موزو خوردی اخریشو نصف کن ..!!

*

*

اب قطع شده بود بعد که وصل شد یه آب زرد از لوله میومد میگه اینا مال زنگ لوله هاست ؟

پ ن پ سازمان اب برای عذر خواهی اولش آب پرتقال میفرسته.

*

*

رفتم  به همسایه گفتم فرغون دارید ؟

میگه : میخواید چیزیو جا به جا کنید؟؟

پـــ نــــ پـــ  میخوایم سوارش بشیم با خانواده بریم شمال..!!

*

*

طرف رو میبرن زیر سوال بدبخت له میشه ...!!!

*

*

یکی لکنت زبون داشته بهش میگن کی لکنت زبون میگیری؟

میگه : فقط وقتای که حرف میزنم ..!!!



نظرات شما عزیزان:

مبیلی
ساعت8:28---4 مرداد 1393
باحال بودن میسییییییییییییییی
پاسخ:فداتشم باحالی از خودته


fateme
ساعت23:30---12 تير 1393
عالی بود گلمممممممم
پاسخ:مرسی گلم


الهه ... نمکدون
ساعت16:53---10 تير 1393
عالی بود
پاسخ:مرسی اجی جونم شایانو بووس کن جا من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
[ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 12:2 ] ღƝ£gƛƦღ |


طـراحـی شـده تـوسـط :
قالبها